понедельник, 16 марта 2015 г.

Психолог :

Психолог :Поради:



1.Не варто: «ти прийшов пізно».
Бажано: «Я хвилювалась за тебе, бо вже пізній
час».

2.Не варто: «Ти не виніс сміття».-
Бажано: «Я сподівалась, що ти винесеш сміття».

3. Не варто : «Ти мене дратуєш, коли
прибираєш  у своїй кімнаті».-
Бажано: «Коли я заходжу у твою кімнату та бачу там
безлад, це мене дуже дратує, і в мене псується настрій».

4. Не варто: « Ти не маєш звички телефонувати,
коли затримуєшся».
Бажано: «мені хочеться, щоб ти попереджав по
телефону про затримки».

Пам'ятка
для батьків.

1.    Будьте милосердні.
Найпростіший метод виховання, що не вимагає ні часу, ні розуму,- покарати
дитину і цим образити  зламати». Забудьте
про крик, насильство й наказовий тон. Вони викликають опір дітей, психічні
травми, пригнічують бажання й інтерес до навчання, змушують шукати порятунку в
брехні.
2.    Не хвилюйтеся, якщо ваша
дитина  принесе не таку оцінку, за
виконану роботу, як вам хотілося б. По – перше оцінка  відіграє виховну роль, а по – друге, це не
остання оцінка і не остання робота.
3.    Здоров'я дитини – крихка
кришталева куля її три атланти: спадковість, спосіб життя, виховання.
Організуйте правильний
режим дня, раціональне
харчування, навчання та відпочинок дітей.
4.    Помічайте та заохочуйте
навіть малопомітні успіхи словами схвалення, поцілунками, різними видами
морального й матеріального заохочення.
5.    Дитина, яка зазнає менше
образ, виростає людиною, яка більше усвідомлює власну гідність.
6.    «Батько й мати – найкращі
вихователі й повинні впливати на поведінку своїх дітей, - навіть тоді, коли їх
немає вдома.» - стверджував А.С.Макаренко.

Комментариев нет:

Отправить комментарий